onsdag 14 oktober 2009

Kök


 
 
Hittade några bilder i ett av mina bildalbum som jag inte har visat här på bloggen. Ibland hittar man något snyggt någonstans, sparar bilderna för att göra ett inlägg om det men så glömmer man bort det, eller så kommer något annat i vägen. Så var det med dessa köksbilder. TYVÄRR kommer jag inte ihåg var jag hittat dem. Den översta ser ut att vara från IKEA... men mer är så kan jag inte säga. Jag lägger ut dem ändå för trots allt är det inspirerande bilder med smarta idéer!

3 kommentarer:

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Härliga, fina inspirationsbilder. Tack för titten hos mig - nu har jag ju hittat till din blogg också.

www.metrobloggen.se/trygg sa...

hallå där här sitter jag och snokar runt bland folks bloggar en kul ovana jag har eftersom det tar för mycket av min tid :) hoppas du får en super mysig dag ! behöver du ett gapskratt ? japp då finner du mig och mina knasiga skämt och bilder i min blogg :) ha det bäst mvh den galna mamman

Karin sa...

det första är superfint!