tisdag 29 mars 2011

Blogghörnan

Bilder: Stefan

Detta är min blogghörna, det är här jag surfar runt på era blogga för att inspireras, det är här jag skapar mina blogginlägg, mina fotoböcker och leker med olika program för att digiscrappa. 

Det är också här jag betalar räkningar, går igenom posten, läser facktidningar, redigerar bilder, chattar med vänner, läser statusuppdateringar på Facebook och dricker morgonkaffet medan jag läser mailen osv, osv.

Ibland känner jag att jag ägnar allt för mycket tid framför datorn, men när jag radar upp allt jag gör här tycker jag inte att det är så konstigt att det tar tid. Och man är ju till och med social!

Inspireras av hur andra bloggare har det vid sina blogghörnor på Fabriken!



14 kommentarer:

LissenTo sa...

Ditt blogghörn ser kreativt och inspirerande ut.
Du har rätt i att ibland sitter man alldeles för länge vid datorn, men det ger mycket också.

Ha det så gott.// Lissen

Kiiromi sa...

Vilken mysig och inspirerande liten hörna du har.

/Mia :)

dagliga smulor sa...

Vad mysigt! Jag skulle också vilja ha ett skrivbord där man alltid sitter istället för att flytta runt där det finns plats för tillfället. Men just nu finns det inte plats för det i vår lägenhet.Inte utan att nått annat ryker, och det är ju svårt;o)

Casa Loda sa...

Tycker din blogghörna ser jättemysig ut! Och precis som du säger, det är mycket man gör här!
Ha det bra
Annika

Lollo sa...

Vilken Mysig blogghörna!

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Vilken inspirerande och vacker hörna du har. Vad kul att du ville vara med i tävlingen. 2 lotter är reserverade till dig
/Helena

Petra / Popetotrora sa...

Ser mysigt ut! Jag gillar korten som är upphängda med klänypor. Enkelt och sött. :-)

Desireé | homeanddesire.se sa...

Åh, så mysigt du har det! En helt annan stil mot vad jag har, men jag njuter så av dina bilder!

// Dessi

Mjuka sa...

Vilken härlig och mysig blogghöra!!
Där skulle jag gärna vilja sitta.
Ha en mysig helg
kram Malin

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken fin blogghörna. Härligt med ett stort bord, och vilken fin tapet.

Ha det gott!

Maria sa...

en trevlig blogghörna! jag gillar den lilla träbyrån längst in, gammal eller ny?

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilken härlig blogghörna du har!

Simon sa...

Vacker inredning!

Maria sa...

Vilken underbar blogg du har :) Tittar gärna in igen. Önskar dig en skön midsommarvecka. Kramar från Maria