måndag 13 september 2010

Utbildningen snart klar!

Såhär ser det ut på mitt skrivbord just nu... inte så inpirerande, jag vet, men trots allt min verklighet just nu när jag skriver mitt examensarbete (en C-uppsats på 15 hp). Hela utbildningen har jag bävat för denna termin, men nu när jag väl är här, mitt uppe i skrivandet, tycker jag det är en ganska rolig process. Ännu roligare (och faktiskt lite skrämmande) är det att tänka på att detta faktiskt är sista terminen! Snart är det dags att lämna den bubbla som studietiden faktiskt är och ge sig ut i verkligheten...

1 kommentar:

Sandra | Inspirera Mera sa...

Åh vad roligt att du snart är klar. Lycka till med examensarbetet!

Svar:
Tack så mycket för gratulationen! Det känns riktigt roligt att få chansen att skriva en spalt. Första texten är inlämnad så nu ska det bli spännande att se den i tryck.