onsdag 9 mars 2011

Redo att börja blogga igen!

Nu är jag redo igen...

En period är till sist avslutad, den då jag bara var på väg, transsportsträckan mot ett yrke och en sysselsättning. Studietiden var en väldigt bra peridod, det var mellantiden som var jobbig, när jag var klar, funderingarna och oron för framtiden. Stressen av att inte veta hur det blir, när man har vetat det i tre och ett halvt år...

Men nu vet jag hur det blir, i alla fall fram till sommaren. Nu kan jag släppa det, nu kan jag börja ägna mig åt något annat på fritiden - som att blogga!

Inspirationen har legat och grott och det kliar i fingrarna av att dela med mig och att ta del av andras kreativitet och vackra hem.

Ikea Family Live damp ner i brevinkastet idag och vem inspirerades inte av Desirees hem i Amsterdam. Kolla också upp hennes blogg: Vosges Paris

1 kommentar:

Unknown sa...

hej min kära syster! vad roligt att du kommit igång o bloggat igen! =) så man kan läsa litet om hur du har det..
ha de bra!