lördag 7 februari 2009

Puh, vilken vecka det har varit, det är så skönt att den är över! Det har varit jobb, skola och studier och mitt i allt möblerade vi om i lägenheten. Tv:n, bänken och hyllan över är på plats och vi blev riktigt nöjda med resultatet. Jag ska fota lite på resultatet så fort S gömt undan sladdarna lite bättre...

All inredningsdekoration och "fina saker" jag har undanstoppat tänkte jag kunde komma till användning nu när vi fick lite tomma ytor i hyllan, men det var inte mycket jag kunde använda för hyllplanen är så smala, inget fick plats. Så jag har kikat runt på inredningsbutiker på nätet, jag har inte klickat hem något än, jag måste fundera och känna efter lite först, men detta funderar jag på:

1) En liten rosa klocka från Lisbeth Dahl, finns att köpa hos Elsas Hem.
2) En dalahäst i stengods, från Cosas.
3) Tre vaser från IKEA.
4) I en av dessa ljuvliga koppar från GreenGate kan man ha en krukväxt, t ex hjärtan på tråd. Finns att köpa bland annat hos Elsas Hem.

Ikväll kommer svåger och svägerska hit och vi ska naturligtvis titta på Melodifestivalen!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: