torsdag 5 mars 2009

Bilder från Eckmann Alive

Jag hade inte kollat på min statistikmätare på ett tag men jag gjorde det idag. Jag blev så glad och förvånad över att besökarna här på min blogg har ökat avsevärt på några veckor! Tack alla ni som besöker min blogg!

Detta ger mig massor av inspiration att fortsätta blogga och att vara mer frekvent med inläggen!

När jag kommer upp i tusen besökare (och det är snart) ska jag ha en tävling! Så fortsätt besöka bloggen och jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar!!!

2 kommentarer:

Solid Frog sa...

Ja visst är det kul att dela med sig av det man gillar och inspireras av till andra. Fina bilder!

sill sa...

åh hög vill ha-faktor på de stora temuggarna, tänk va härligt dricka ett gott te ut en sån!
du förresten, kan du skicka bilderna du skicka till min hotmail-address till ceeciliakarlsson@gmail.com istället? de verkar ha försvunnit från hotmailen... kraamar