söndag 14 december 2008

Graham and Green







Jag gör ett snabbt och en aning oengagerat inlägg, sorry, i reklampauserna till "Erik & Mackan" (ett riktigt killprogram men jag får motvilligt erkänna att det är ganska roligt...) Jag är så glad att jag hittat till Graham and Green, så FANTASTISKA bilder, möbler och design!!! Nu ska jag titta på reprisen till "På spåret" (jag vet, det är pensionärsvarning... men det ÄR faktiskt bra, titta själva!) Ha en bra vecka ni kära som tittar in här på min blogg!

3 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Victoria!

Tack för din kommentar inne hos mig!

Spännande blogg du har, verkligen mycket fint du samlat här!

Du undrade över en räknare...
Kolla in på Susnet.se (tror att det funkar om du klickar på min räknare?).
När du registrerat dig där får du koder att klistra in på din blogg, i sidoinlägget under något som har med att klistra in kodder från andra webbsidor... Vet inte om det här låter alldeles förvirrat. Men förstår du inte så säg till, så kan jag försöka att få det lite klarare. Måste ju kolla min sida först då bara! :)

Ha en fin kväll, och lycka till!
Kram Hanna

DRÖMHUSET sa...

Hejsan!
Tack för kommentar inne hos mig :-)
Hmm, ja du frågar en novis :-D, men jag tror att det är någon inställning med ISO:n (jag kan ställa den i olika lägen)som gör att bilderna ljusas upp en aning!Hittade den av en slump faktiskt *ha ha*

Många härliga inspirationsbilder du visar, hit kommer jag igen!

Kram Sofie

Anonym sa...

Hej! Hittade hit via en kommentar på Ellmania. Och redan vid detta första inlägg så känner jag mig som hemma - underbara bilder..! :)