måndag 31 augusti 2009

Snöat in på 50-talet

Jag har verkligen snöat in på färgglatt amerikanskt 50-tal, retro, kitsch plus en touch av vintage. Jag hittade till webbutiken Kitsch.se där de verkligen har allt mellan himmel och jord, detta var några guldkorn jag hittade:
Jag klickade inte hem något från Kitsch idag däremot gjorde jag lite vanlig, hederlig butiksshopping och jag hittade världens sötaste tekoppar på Åhléns, titta bara:
Dessutom denna grytlapp:
Jag har inte placerat ut mina nya inköp i den här gamla, tråkiga lägenheten, utan jag ska vänta tills vi flyttat. Den nya lägenheten är dessutom mycket ljusare än nuvarande så det kan nog hända att ni får se lite fler bilder på hur vi bor! Åh, vad jag längtar!

3 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Hejsan!

Tack för den fina kommentaren på Styleroom, roligt att vi är fler som gillar rosa inredning!! Vilken fin blogg du har - alltid roligt med inspiration! Ha det gott och fortsätt drömma, snart har ni ert sekelskifteshus! //Emmeli

A'laEmmeli sa...

Alltså Pink_Lady på styleroom ;)

Laura sa...

Hej!!! Vilka fina saker. Du, du vann ett pris i tävlingen hos mig :) Kram